czwartek, 25 marca 2021

Hometown Hero Firefighter [13]

 Hej :) 

Przychodzę zdać relacje z postępów w strażaku 🔥🚒 


dawno nic nie pisałam ale to nie znaczy że nic nie tworzyłam :D Oj coś przybyło, ale najpierw pokażę ile było ostatnio:





posiedziałam trochę przy krośnie i zrobiłam reszte flagi bardzo fajnie się ją haftowało zwłaszcza po cegłach taka różnorodność w kolorach :)

a poniżej flagi wyłania się żółty hełm z nim to idzie ekspresowo dwa czasem trzy kolory żołtego i lecimy ;), dlatego mam nadzieję że w marcu uda mi się dobić do brzegu :D 
zobaczymy co z tego będzie :D 


Na dzisiaj to wszystko :) 
Dziękuje za komentarze i odwiedziny 
Pozdrawiam Kinga 💗

2 komentarze:

  1. Pięknie przybywa! Też lubie jak nie jest monotonnie;) Pozdrawiam i życzę dalszego stawiania krzyżyków w tak szybkim tempie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) mam nadzieje że będzie dalej tak przybywać :)

      Usuń