poniedziałek, 29 marca 2021

Szybkie zakupy

 hej :)

Jak w tytule zrobiłam ekspresowe zakupy w pasmanterii Haftix

Nie wiem jak jest u was, ale u mnie to wgląda tak: 

Wymyśliłam sobie mini wiosenny szybki(przynajmniej tak planowałam) hafcik :) i co ? 

no oczywiście wyszło jak zawsze :D 

mimo iż posiadam większą część palety DMC to zawsze znajdzie się jakiś kolor którego akurat nie mam a potrzebuje na już (powiedzcie że nie tylko ja mam takiego pecha 🙍) 


no i tym sposobem zrobiłam mini zakupy ze zdjęcia wyżej :) Kawałek materiału oraz kilka pasemek muliny i od razu człowiek radośniejszy ;) i może brać sie do roboty :D


Dzisiaj to wszystko :) 

Dziękuje za komentarze i odwiedziny :) 

Pozdrawiam Kinga 💗

4 komentarze:

  1. Kinga pocieszę Cię- mimo, że moje zapasy muliny są spore- po kilka pasemek danego koloru- ZAWSZE któregoś mi brakuje🙈 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też się tak zdarza:-))) A Haftix to super sklep.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń