środa, 10 marca 2021

Nowy Haft na Nowy Rok 2021 - Coffee Shoppe 3

 Witajcie :) 

Przyszła pora na kolejną odsłonę haftu Coffee Shoppe wyszywanego w ramach zabawy Nowy Haft na Nowy Rok :) 

ostatnio pokazywane postępy wyglądały tak: 


Luty, przynajmniej u mnie, nie dość że krótki to szybko zleciał i do haftu usiadłam dosłownie 2 razy :D 

Mimo to chwale się tym co udało mi się wyszyć :) 

Luty za nami mam nadzieję że ten baner powstanie w marcu :)


Dziękuje za komentarze i odwiedziny 

Pozdrawiam serdecznie Kinga 💗

6 komentarzy:

  1. Nie ma co, postępy jakieś widać :) U mnie czasu też jak na lekarstwo. Oby w marcu było nieco lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również chroniczny brak czasu.. Liczę że w weekend postawię kilka krzyżyków..kilka xxx to zawsze krok do przodu :) Fajnie przybywa. Życze powodzenia w dalszym stawianiu krzyżyków i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak jeszcze ta pogoda za oknem taka przygnębiająca :D ale zawsze lepsze 10xxx niż nic :D powodzenia i trzymam kciuki :D

      Usuń
  3. Coś tam przybyło, więc sukces jest :)

    OdpowiedzUsuń