poniedziałek, 21 grudnia 2020

Hometown Hero Firefighter [9]

 Witajcie ;) 

Przyszedł czas na kolejną odsłonę mojego olbrzyma ;) 🔥🚒


Haftuje się znakomicie ;) dla przypomnienia tak prezentował się poprzednim razem:


Było to 6% całości ;) od tego czasu troszkę przybyło pojawiła się ceglana ściana:


a następnie kawałek flagi/ naszywki na kurtce tym samym przekroczyłam 7% :) a że czasu w listopadzie było trochę więc powstały kolejne krzyżyki: 

pojawił się fragment gazety a jak widać aplikacja pokazuje trochę ponad 8% ;) 
Ja działam dalej :D 


Dziękuje za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam Serdecznie Kinga 💗

2 komentarze:

  1. Prawdziwy olbrzym, podziwiam cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) na razie jeszcze mi się nie znudził więc działam :D

      Usuń