czwartek, 17 grudnia 2020

Toy Shoppe #13- Nowy Haft na Nowy Rok 2020- Koniec

 Hej ;)

Przyszła pora na post z zabawy Nowy Haft na Nowy Rok 2020

udało mi się ukończyć haft jeszcze w listopadzie ;) tak się prezentował gotowy do oprawy ;) 
wygląda ekstra ;) ta metalizowana nitka pięknie delikatnie się błyszczy. 


A powyżej hafcik już w ramce, na razie prototypowo ;) Ramka kupiona, niestety nigdzie w okolicy nie mogę dokupić passe na wymiar ;( a jeśli nie zdążę teraz przed świętami to chyba w ostateczności tak zostanie a później będę kombinować ;) 



Nie wiem jak u was ale ja uwielbiam tą zabawę ! Ania miała genialny pomysł ! Mogę wyszywać co chce w dogodnym tempie, a jeśli trafnie wybiorę obrazek to pod koniec roku będzie cieszył oko już oprawiony ;) Mnie to pasuje ;) 

Mam nadzieję że ta forma zabawy przetrwa i będzie kontynuacja w 2021 roku, bo w głowie już jest myśl jaki haft pasuje i co by tam wyszyć. 

Ania to apel do Ciebie ja jestem już chętna :D 

Ok dość gadania poniżej lista wszystkich miesięcznych podsumowań:


Dodatkowo poniżej link do tagów pod którymi można obserwować u mnie ten projekt:


Na koniec jeszcze link do bloga Ani gdzie możecie pooglądać skończone prace innych uczestników ;)



Dziękuje wam za komentarze i odwiedziny
Pozdrawiam Kinga 💗

4 komentarze: