niedziela, 6 grudnia 2020

Toy Shoppe #12- Nowy Haft na Nowy Rok 2020

 Witajcie ;)

Przyszła pora na podsumowanie listopada ;) Nie mogę uwierzyć że to końcówka roku i tej zabawy ;) 

Na początku pokaże wam ile mojego sklepu pokazywałam ostatnio:


Nie ma co ukrywać udało mi się w listopadzie dokończyć wszystkie krzyżyki: 


Szybko powstały też kontury i supełki



Tak prezentują się postępy listopadowe ;) teraz tylko kilka zdjęć całości, ale to już w kolejnym poście z podsumowaniem zabawy ;) 


Dziękuje za komentarze i odwiedziny ;)
Pozdrawiam Serdecznie Kinga💗






12 komentarzy:

  1. Super! Bardzo lubię ten wzór, czekam na końcowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszło. Te mam ten zestaw.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) oo to może kiedyś będe miała okazje oglądać go u Ciebie ;)

      Usuń
  3. Gratuluję! Piękny obraz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny obrazek! <3 W dalszym ciągu jest na mojej liście do wyhaftowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to trzeba go odkopać ;) Haftuj bo naprawdę warto jest uroczy :)

      Usuń
  5. P.S. Bardzo serdecznie zapraszam do udziału w kolejnej odsłonie zabawy, właśnie ruszyły zapisy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że się piszę ;D widziałam post z informacja i od razu się bardzo ucieszyłam ;) właśnie szykuje wzór na kolejny rok wspólnego wyszywania
      Pozdrawiam ;)

      Usuń